Jumaat, 11 September 2015

KAD QUILLING UNTUK YANG ISTIMEWA

             ASSALAMUALAIKUM
 
Dah lame sesangat saya tak update blog sejak musim sibuk melanda..haih..
tak pe la..kali ni baru berpeluang nak update.
 
saya nak kongsikan gambar-gambar kad birthday quilling pertama saya buat.
buat seseorang yang istimewa..
 
 
 
 
Cantik tak?? (excited lbih) haha..sorry la gambar tak berapa jelas ..kad nya dah lame bagi kat tuan punya badan..hari ni baru nak update kan? mintak maaf la wahai Q....
 
okayh. kad ni untuk kawan baik..memang mase ni baru berjinak-jinak
dengan quilling. memang la hasil kerja tu tak seberapa..cewah..tapi dengan minat yang mendalam tu..siap jugak akhirnya.
 
ni dia gambar-gambar semasa dalam proses.
 
 
 
 
 
 
Untuk bahagian yang dalam saya memang try buat "pop up"...tau kan ape bendanya tu?
kalau tak tahu lagi, try search pop up card..
 
Untuk Q kali ni saya buat kek 3 tingkat..nak tengok hasil yang macam mane?
buruk ke cantik ke meh sini tengok..
 
 
 
Ni lah gerangan si Q nya..huhu..mintak izin nak kongsi gambar
dengan pembaca semua.. kekeke...jangan marah wahai Q..:)
 
haa..yang ni lah yang dikatakan pop up tu..dia macam 3d
bila bukak kad..nanti try search dan buat tau..mane 
la tahu rupa-rupanya anda pandai dalam bab2 "pop up" ni..hehe:)
 
 
eh eh..tu kad ape pulak? untuk sape pulak?
haa..nak tau?..kene tunggu..nanti saya kongsikan di entry yang lain.
 
bai bai..assalamualaikum:)

 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan