Khamis, 9 Julai 2015

SimPLE QUILling BooKMArkS

 
Assalamualaikum semua!
 
Hari ni nak cakap pasal ape ek??
okay, hari ni saya nak kongsikan gambar-gambar  simple quilling bookmark
yang saya buat...dan dah dihadiahkan kepada seseorang..
 
ehem-ehem..jangan fikir bukan-bukan..haha..saya bagi kepada seorang budak perempuan yang comel ni..muda sikit daripada saya...umur berapa? tak yah la cakap...
 
meh2..jamu mata... :)
sebelum tu, sorry lah gambar gelap sikit
 
 

 
 
rase-rasenya okay ke tak? kalau nak tahu hiasan-hiasan yang saya gunakan
untuk hias bookmark ni tak memerlukan perbelanjaan tau.. :)
 
Tahu tak daripada ape sebenarnya semua tu?? KAD KAHWIN...haha...
kumpul kad kahwin banyak-banyak. Tak yah buang...hiasan yang sesuai guntingkan jerr...
pastu tampal..kan okay tu :)
ade lagi gambar-gambar nih..
 
 
 
macam mana? simple kan? yang design quilling tu saya belajar
dari banyak blog..tapi yang rama-rama tu ikut rentak tangan..amboi..hehe
kalau nk lebih dekat...tengok nii
 
 
 
 
 
dah..sampai sini jer untuk simple quilling bookmark..Insya Allah nanti
saya kongsikan kad-kad birthday dan  wedding guestbook pulak lepas ni..
 
jumpa nanti!
ASSALAMUALAIKUM.
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan