Sabtu, 4 Julai 2015

SENI QUILLING PERTAMA

Assalamualaikum...

kepada semua pembaca yang sudi melawat blog saya
 
 
 
Pada masa yang terluang ni....saya nak berkongsi dengan semua pembaca dengan hasil seni yang telah saya siapkan....Tak seberapa pun sebenarnya....
Dengan perkongsian ni jugak...saya bolehla lepas tension kan....-_-  haha..gurau jeh..
Sape tau QUILLING TU APE???
 
yg ni first sekali tau saya buat...hehe







 
 
Quilling ni sebenarnya suatu hasil seni yg boleh dikatakan POTONG.GULUNG.REKA.GAM.SIAP! eh eh..memandai-mandai je kan..
haaa..kalau nAk tahu..try search seni quilling ni..belambak-lambak keluar tau.

Banyak blog yang boleh dijadikan contoh untuk rujukan ye...
nak citer kat sini..panjang sangat..nanti-nantilah saya kongsikan.
 
nampak 3 gambar yang ade kat atas tu.?.hehe..koleksi "buruk" sikit tu..tapi bleh tahan jugak kan
ek eleh...perasan lebih.-_-saya mula berjinak dengan quilling ni bila rase nak sangat hasilkan sendiri punya..mestilah teringin nk buatkan?
 
Nanti kalau ade mase saya tunjukkan cara-cara membuat bunga quilling
 oleh beginner yang tak bertauliah ni..haha
 


Sampai sini je la yang dapat saya kongsikan..jumpa lagi nanti!!
 
Assalamualaikum.
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan